Vakantietopic!

Leuk filmpje gezien? Naar een concert geweest? Je voetbalclub heeft gewonnen... of juist niet? Post het hier!

Moderators: Savi, Jules

Re: Vakantietopic!

Berichtdoor blueleafss op zo 07 maart 2010, 02:00

ovechkin - gaborik en kovalchuk zien....das niet mis!!!
"After signing goalie Gustavsson to a contract, the parade route in TO has already been made!"
blueleafss

Berichtdoor Folks77 op do 11 maart 2010, 17:57

Gister naar de Caps geweest. Hele mooie plaatsen vlak aan het ijs. Het was helaas een matige wedstrijd alhoewel het wel erg spannend was. Oveckin probeerde een beetje teveel de wedstrijd zelf te winnen. Door domme straffen maakten de Capitals het zichzelf onnodig moeilijk en kregen de Canes steeds de kans terug te komen in de wedstrijd. Theodore speelde een goede pot met een paar spectaculaire saves in overtime.

Nu zondag naar de Rangers en Flyers.

Wordt vervolgd!
"Anybody who says they don't like fighting in the NHL has to be out of their mind." - Don Cherry
Folks77

Berichtdoor Folks77 op za 20 maart 2010, 17:09

Inmiddels weer een dagje terug en alweer in het Nederlandse ritme.

Vorige week zondag naar de Rangers tegen de Flyers geweest in de MSG, vak 304 dus niet heel erg dicht op het ijs. Eerste periode waren de Rangers echt dramatisch; doordat de Flyers ook niet goed waren stond het na 1 periode nog maar 1-0 door een goal van Briere. Lundqvist was natuurlijk weer de beste Ranger. Ik denk dat Tortorella redelijk los is gegaan want de tweede en derde periode was er een ander, agressiever Ranger team op het ijs. Door goals van Avery en Roszival stond het 2-1 na twee periodes; Avery scoorde ook nog een keer in de derde periode waardoor de uitslag 3-1 was. Ik heb nu twee keer de Rangers zien spelen en Avery daarin 4x zien scoren, wat best apart is. Al met al was het niet een hele spannende wedstrijd en ik vond het niveau van de wedstrijd eerlijk gezegd matig. Ik had er meer van verwacht. Wel nog een mooie knokpartij aan het eind tussen Richards en Dubinsky die laatstgenoemde dik won.

Een dag later naar de Devils en Bruins in het Prudential Center geweest; altijd weer een genot, aangezien ik dit het mooist nhl-stadion vind waar ik ooit geweest ben. Wedstrijd was op ESPN America dus wellicht hebben een aantal van jullie deze pot gezien. Plaatsen op rij 11 aan de lange zijde, dus perfect zicht op het ijs en toch erg dichtbij de actie. Het was een leuke wedstrijd die op 10 minuten na gedomineerd werd door de Bruins; binnen deze 10 minuten kregen de Devils het echter voor elkaar 3x te scoren. Onder andere twee vechtpartijen en een fantastische pass van Brodeur die de tweede goal inleidde gezien. Chara in levende lijve is trouwens erg indrukwekkend, dan zie je pas hoe lang die vent is en dat ie toch zo goed kan spelen.

Voor de rest nog naar twee NBA wedstrijden geweest in Washington en Boston, ook altijd leuk. Het blijft me ook opvallen wat een hoog klapvee gehalte die wedstrijden in Amerika hebben. Pas als er iets op het scoreboard verschijnt gaan mensen wat doen; en het eeuwige lets go XXXX lets go (XXXX is de naam van de club waar je op dat moment bent) gaat je op een gegeven moment de keel uithangen.

Al met al weer erg leuk gehad; veel sport gezien live en op TV, alle toeristische hoogtepunten gedaan en een relaxte vakantie gehad. Benieuwd wanneer ik weer ga.
"Anybody who says they don't like fighting in the NHL has to be out of their mind." - Don Cherry
Folks77

Berichtdoor blueleafss op za 20 maart 2010, 17:44

mooi genoten dus!
wacht maar tot dat je naar de air canada center bent geweest ;-)
"After signing goalie Gustavsson to a contract, the parade route in TO has already been made!"
blueleafss

Berichtdoor Calgary op za 20 maart 2010, 18:24

Air Canada Center ROCKS 8-)
Calgary

Berichtdoor Blue @ngel op za 20 maart 2010, 19:03

Foto's! :mrgreen:
Afbeelding

"This is the time when heroes are crowned, where legends are born."- Alex Burrows
Blue @ngel

Berichtdoor BvanE op ma 29 maart 2010, 20:11

bijna een week terug uit Ottawa. Helaas geen wedstrijd in het stadion kunnen zien, aangezien ik geen 200 dollar over heb voor een wedstrijd tegen de leafs en dan ook nog in mn eentje er heen te gaan :P

Wel St. Patricks Day mee gemaakt. Te vet 8-)
Afbeelding
PS3 = BvanE
BvanE

Berichtdoor Noochboy op ma 29 maart 2010, 21:46

Net paar dagen terug van snowboardreis in Les Arcs.

Omfg wat een week was me dat. De hele week gefeest, gelachen, geboard en me rotgeammuseerd.

Heimwee :-)
Afbeelding
Noochboy

Berichtdoor blueleafss op ma 29 maart 2010, 22:24

@ bve...had er 250 voor over ...ook in mn eentje ;-)
@ noochy...weekje snowboarden rules!!!
blueleafss

Berichtdoor BvanE op di 30 maart 2010, 13:46

echt joh? vind het veel geld en vermaak me ook wel door de game te zien in de kroeg :D (al waren de sens kansloos, maar goed)
Afbeelding
PS3 = BvanE
BvanE

VorigeVolgende

Keer terug naar 't Verveelhoekje