EHM 07

Ook voor niet ijshockey gerelateerde spellen.

Moderators: Savi, Jules

Re: EHM 07

Berichtdoor Maniack28 op ma 07 jun 2010, 01:11

Blue @ngel schreef:
Maniack28 schreef:Ik vind het lastig in te schatten wanneer je moet beginnen met rebuilden. Ik heb slechts 5 spelers van boven de 30, de rest is 27-30 jaar. Dan kan ik toch nog wel 5 seizoenen vooruit lijkt me? :)

Nou, ik probeer zo weinig mogelijk spelers van boven de 30 te hebben. Spelers van +33 geef ik sowieso geen contractverlenging meer (tenzij in speciale gevallen, zoals nu met Lidstrom die gewoon nog verschrikkelijk goed is en als een soort mentor naast Seabrook speelt)

Tsja, dat was idem met Gonchar en Erik Cole... die vervullen ook zo'n rol.
Maniack28

Berichtdoor Blue @ngel op ma 07 jun 2010, 02:48

Maniack28 schreef:
Blue @ngel schreef:
Maniack28 schreef:Ik vind het lastig in te schatten wanneer je moet beginnen met rebuilden. Ik heb slechts 5 spelers van boven de 30, de rest is 27-30 jaar. Dan kan ik toch nog wel 5 seizoenen vooruit lijkt me? :)

Nou, ik probeer zo weinig mogelijk spelers van boven de 30 te hebben. Spelers van +33 geef ik sowieso geen contractverlenging meer (tenzij in speciale gevallen, zoals nu met Lidstrom die gewoon nog verschrikkelijk goed is en als een soort mentor naast Seabrook speelt)

Tsja, dat was idem met Gonchar en Erik Cole... die vervullen ook zo'n rol.

Erik Cole haal ik echt in élke game. Geweldige power forward, redelijke caphit en vrij simpel te halen
Afbeelding

"This is the time when heroes are crowned, where legends are born."- Alex Burrows
Blue @ngel

Berichtdoor Blue @ngel op di 15 jun 2010, 23:26

Seizoen 1 ging redelijk goed. Op de laatste speeldag van het reguliere seizoen wonnen we de President's Trophy met 1 punt voorsprong op de Flames, en de Art Ross ging naar Johan Franzen (voor Datyuk en Zetterberg)

In de playoffs schakelden we achtereenvolgens Dallas, LA en Columbus uit. De Stanley Cup Finals gingen echter verloren tegen een véél te sterk Boston, met een Thomas die gewoon niet te kloppen was (ik had elke game +50 shots en die gast pakte gewoon 3 shutouts :mrgreen: )

Seizoen 2 gaat nu weer heel lekker, met volgend team:

Wolski Datsyuk Franzen
Ladd Zetterberg Horton
Fedotenko Kesler Latendresse
Pettinger Sutherby Asham

Niedermayer Kubina
Kronwall Seabrook
Pardy Ericsson

Howard

Lidstrom wou spijtig genoeg, na een dynasty en als hét clubmonument, z'n contract niet verlengen en ging naar de Flyers. Ouwe, en dure, knar Rafalski werd succesvol vervangen door reus Kubina

Ik ben heel hard aan het proberen om Parise naar Hockeytown te halen, maar voorlopig kom ik er nog niet 100% uit met NJ.

Met de 1st round draft pick werd naar gewoonte Taylor Hall gedraft, en Pietrangelo zit ook klaar in het systeem, die gaat volgens mij volgend seizoen ook het team halen
Afbeelding

"This is the time when heroes are crowned, where legends are born."- Alex Burrows
Blue @ngel

Berichtdoor Jules op za 03 jul 2010, 16:09

Heren, wat zijn de beste updates voor EHM07? Welke database update is goed, welke update is leuk om je game qua looks wat te updaten? Wat zijn de beste facepacks bij bepaalde updates? Let me know, ben erg benieuwd.
Afbeelding
Jules

Berichtdoor Maniack28 op zo 04 jul 2010, 21:14

Lidas2.1 gebruik ik geloof ik.. Lidas heeft de beste db, er is een nieuwere voor na de faceoffs.
Maniack28

Berichtdoor Blue @ngel op di 06 jul 2010, 18:44

Jules schreef:Heren, wat zijn de beste updates voor EHM07? Welke database update is goed, welke update is leuk om je game qua looks wat te updaten? Wat zijn de beste facepacks bij bepaalde updates? Let me know, ben erg benieuwd.

www.ehmtheblueline.com, alles wat je nodig hebt
Afbeelding

Blue @ngel

Berichtdoor Jules op wo 07 jul 2010, 02:06

Blue @ngel schreef:
Jules schreef:Heren, wat zijn de beste updates voor EHM07? Welke database update is goed, welke update is leuk om je game qua looks wat te updaten? Wat zijn de beste facepacks bij bepaalde updates? Let me know, ben erg benieuwd.

http://www.ehmtheblueline.com, alles wat je nodig hebt

Ja goed, maar wat zijn daar dé tips? Ik zie vanalles, maar wil niet alles gaan uitproberen.
Afbeelding
Jules

Berichtdoor Maniack28 op wo 07 jul 2010, 10:37

Dat zeg ik... LidasDB2.1.. is geschikt om te spelen als "start" van het vorige seizoen.

Voor facepacks zijn deze het makkelijkst icm de bovenstaande roosterupdate (geboortejaar is namelijk veranderd):

http://www.ehmtheblueline.com/forums/dl ... &cat_id=96

Anders moet je gewoon lekker downloaden wat je wilt maar de bestandsnaam met Total Commander of iets anders aanpassen, is veel werk en als je computertechnisch niet zo goed bent zou ik het niet doen.
Maniack28

Vorige

Keer terug naar Overig