NHLjersey.tk

IJshockey spullen te koop? Bied het hier aan!

Moderators: Savi, Jules

Re: NHLjersey.tk

Berichtdoor BlackHawks78 op zo 14 feb 2010, 17:49

die officiële zijn me veels te duur. plus dat daar nog een belachelijk bedrag aan verzendkosten bijkomt. en maar hopen dat de douane er met zijn poten vanaf blijft

ik heb meerdere van hier besteld en ik moet zeggen bij de meesten zie je echt het verschil niet. betaal dan liever minder voor een bijna goed product dan te veel voor een officieel product.
AfbeeldingAfbeelding

PS3: Smokescreen-038
BlackHawks78

Berichtdoor Wilko op zo 14 feb 2010, 18:13

En op eBay? Daar zijn ook vaak goeie deals te vinden, in van die online shops... zo heb ik destijds mijn Lemieux jersey ook gekocht. Dat zijn dan dus nieuwe jerseys, niet de 2e hands die ook worden aangeboden. En qua verzendkosten; dat is met de dollar van nu goed te doen (over het algemeen)..
Wilko
Beheerder

Berichtdoor Amonte78 op zo 14 feb 2010, 18:35

Idd Wilko, zo heb ik mijn Blackhawks-jersey van Havlat voor ongeveer 45 euro incl. verzendkosten gekocht. Officieel replica-jersey, die op ebay bij een shop in de USA in de opruiming was, omdat Havlat naar Minnesota was vertrokken. Lang leve de lage dollarstand! Nou is het natuurlijk wel een verschil of je een replica of een authentic koopt, want de laatste zijn echt hardstikke duur.

Ik moet wel zeggen dat ik verreweg de meeste neppe Blackhawks jerseys spuuglelijk vindt, terwijl van andere teams het verschil tussen nep en echt niet echt opvalt. De prijzen zijn bij NHLjersey.tk wel fair, want als je dat zelf bestelt, ben je ongeveer net zo duur uit. Dat in tegenstelling tot die usasports shop uit Enschede, die 90 euro voor een neppe jersey vraagt :o
Afbeelding
Amonte78

Berichtdoor BlackHawks78 op zo 14 feb 2010, 22:47

ja, dat is idd het jammere dat die hawks jerseys echt mislukt zijn.

heb hoop dat die 3e jerseys wel geslaagd zijn.

heb andere teams gekocht en die zagen er echt goed uit. alleen jammer van die hawksneppers
AfbeeldingAfbeelding

PS3: Smokescreen-038
BlackHawks78

Berichtdoor Remco op vr 05 maart 2010, 21:27

Kan je toevallig aan één van deze twee jerseys komen? Heb je ook voor de zekerheid een PM verstuurd.
Alvast bedankt!

Afbeelding
Afbeelding

Groeten,

Remco
Remco

Berichtdoor Yotem op ma 08 maart 2010, 11:56

Hallo Remco,

Helaas heb ik die shirts niet, vind ze zelf ook mooier dan de nieuwe Team Canada jerseys.
Yotem

Berichtdoor Remco op ma 08 maart 2010, 14:43

Yotem schreef:Hallo Remco,

Helaas heb ik die shirts niet, vind ze zelf ook mooier dan de nieuwe Team Canada jerseys.

Jammer! Ik zal eens kijken of mijn nicht uit Canada er wellicht eentje kan opsturen.
Ik ga nog maar eens bedenken/bekijken welk ander shirt ik dan bij je ga bestellen, teveel keus :D
Remco

Berichtdoor Wilko op wo 24 maart 2010, 19:21

Yotem schreef:Hallo Remco,

Hey Stefan,

Heb je deze van Kopitar nog?

Afbeelding

Thnx! ;)
Wilko
Beheerder

Berichtdoor Canuck op do 25 maart 2010, 13:47

De oude zijn op dit moment in de aanbeding, 99 cad, de nieuwe team canada jerseys zijn 135 cad
Afbeelding
Canuck

Berichtdoor Remco op za 27 maart 2010, 14:43

Canuck schreef:De oude zijn op dit moment in de aanbeding, 99 cad, de nieuwe team canada jerseys zijn 135 cad

En waar zijn ze in de aanbieding dan?
Remco

VorigeVolgende

Keer terug naar Marktplaats