welkom nieuwe leden!!!

Huishoudelijke mededelingen! ;)

Moderators: Savi, Jules

Re: welkom nieuwe leden!!!

Berichtdoor Blue @ngel op ma 15 maart 2010, 01:10

Welkom

Waarom wordt je trouwens geen fan van Vancouver? We hadden met Naslund de beste aller tijden, hebben nu met Luongo de beste goalie ter wereld en de heerlijke gefrustreerde sfeer omdat we echt nooit iets winnen vind je ook nergens anders :mrgreen:
Afbeelding

"This is the time when heroes are crowned, where legends are born."- Alex Burrows
Blue @ngel

Berichtdoor blueleafss op ma 15 maart 2010, 22:21

he gewoon erop gaan echt...ben op mn 28e begonnen en nu 2,5 half jaar later heb ik er geen moment spijt van!!! :mrgreen: :mrgreen:
"After signing goalie Gustavsson to a contract, the parade route in TO has already been made!"
blueleafss

Berichtdoor Remco op di 16 maart 2010, 00:20

Thanks voor de welkom.

Wilko schreef:Btw, laat leeftijd oid je er niet van weerhouden om te beginnen met ijshockey. Ik weet toevallig dat ze bij de Red Eagles een recreanten team hebben waar ook beginners terecht kunnen, puur voor de fun en ''for the love of the game''... Maarja, hoe dan ook; ijshockey neemt veel van je tijd + geld in beslag dat is een feit.

blueleafss schreef:he gewoon erop gaan echt...ben op mn 28e begonnen en nu 2,5 half jaar later heb ik er geen moment spijt van!!! :mrgreen: :mrgreen:

Klopt idd dat ze een recreanten team bij de Red Eagles hebben, maar zitten redelijk wat oud-ijshockeyspelers in volgens mij. Het is overigens niet zozeer de leeftijd, maar wel de onkunde die ik wellicht ten tonele ga brengen en mijn ego wat dan weer in de weg staat :D Zodra de tijd het echter toelaat ga ik zeker overwegen om het toch maar te proberen. Dat lijkt me het investeringsgeld absoluut waard. Geen goedkope hobby om zomaar even mee te beginnen: 1e aanschaf uitrusting en contributie, maar dan heb je volgens mij wel wat 8-)

Blue @ngel schreef:Waarom wordt je trouwens geen fan van Vancouver? We hadden met Naslund de beste aller tijden, hebben nu met Luongo de beste goalie ter wereld en de heerlijke gefrustreerde sfeer omdat we echt nooit iets winnen vind je ook nergens anders :mrgreen:

Vancouver? Hmmm...... Luongo ken ik dan idd wel en uiteraard ook van de Olympische Spelen, maar heb er nog niet echt een gevoel bij. Moet zeggen dat ik over het algemeen in de sport wel een zwak heb voor de eeuwige loser/underdog. Zal het eens in de gaten gaan houden ;)
Remco

Berichtdoor Gagne op di 16 maart 2010, 13:44

Remco schreef:Vancouver? Hmmm...... Luongo ken ik dan idd wel en uiteraard ook van de Olympische Spelen, maar heb er nog niet echt een gevoel bij. Moet zeggen dat ik over het algemeen in de sport wel een zwak heb voor de eeuwige loser/underdog. Zal het eens in de gaten gaan houden ;)

Welkom ook van mijn kant. Veel plezier gewenst!

Eeuwige loser? Dan zijn Atlanta en Toronto de beste opties
:lol:
Afbeelding
Gagne

Berichtdoor Noochboy op di 16 maart 2010, 14:27

blueleafss schreef:he gewoon erop gaan echt...ben op mn 28e begonnen en nu 2,5 half jaar later heb ik er geen moment spijt van!!! :mrgreen: :mrgreen:

Kan ik alleen maar beamen, ik heb Wilko en Blue zitten pushen om te beginnen (alhoewel er niet veel pushen aan te pas gekomen is :)) 'k Ben er zelf op m'n 23ste of zo mee begonnen, en ik kon helemaal niet schaatsen.

aangezien dat jij vroeger wekelijks op't ijs stond en nu met je vrienden regelamtig gehockeyd hebt, dan neem ik aan dat je al een veel betere schaatser bent dan ik toen.

Doe het gewoon, je zal het je niet beklagen ;)
Afbeelding
Noochboy

Berichtdoor Jules op di 16 maart 2010, 21:02

Allereerst welkom!

En ten tweede; als ik nu opnieuw mocht kiezen, was ik Blackhawks fan geworden. Geweldige ploeg, mooi stadion en een toffe toekomst voor de boeg.

Vancouver kan ik afraden. ;)
Afbeelding
Jules

Berichtdoor blueleafss op di 16 maart 2010, 23:45

altijd loser??? leafs??? ;)
hmz nu nog ff niet goed maar toekomst bied veel perspectief :mrgreen:
"After signing goalie Gustavsson to a contract, the parade route in TO has already been made!"
blueleafss

Berichtdoor Remco op wo 17 maart 2010, 00:12

Thanks voor de aanbevelingen wat betreft de verschillende teams. Ik zal me eens wat meer verdiepen in de verschillende ploegen, spelers, historie/toekomst, fans en stadions. Mja, het "echte" fan zijn zal zich waarschijnlijk in eerste instantie beperken tot het kopen van een jersey. Overigens zal mijn 1e jersey die van het Nederlands team zijn:
Afbeelding

Daarnaast begint het steeds meer te kriebelen om me toch maar eens aan te gaan melden bij een recreanten team. Zal helaas door andere prioriteiten pas in het seizoen 2011-2012 zijn, maar het gaat er wel van komen :D
Remco

Berichtdoor Jules op wo 17 maart 2010, 13:12

En waarom per se fan zijn van één ploeg? Ik zou zelf gewoon lekker de league volgen en dan komt sympathie voor de een of de ander toch op den duur vanzelf wel. Ik denk niet dat je zomaar door je te verdiepen ergens fan van wordt, zo is het hier voor de meesten ook niet gegaan.

Ik ben toevallig bij een wedstrijd in New York beland en daardoor fan geworden van de sport én natuurlijk van de NY Rangers, maar dat was echt toeval. Als ze me hadden meegenomen naar Boston, New Jersey of Philadelphia was daar ik dan fan van geweest. Zo gaat dat eh.
Afbeelding
Jules

Berichtdoor Blue @ngel op wo 17 maart 2010, 15:02

blueleafss schreef:altijd loser??? leafs??? ;)
hmz nu nog ff niet goed maar toekomst bied veel perspectief :mrgreen:

Euhm, op welk gebied?

Je hebt geen talent, geen picks en geen prospects? :mrgreen:
Afbeelding

"This is the time when heroes are crowned, where legends are born."- Alex Burrows
Blue @ngel

VorigeVolgende

Keer terug naar NHLforum.nl