Waarom wordt je trouwens geen fan van Vancouver? We hadden met Naslund de beste aller tijden, hebben nu met Luongo de beste goalie ter wereld en de heerlijke gefrustreerde sfeer omdat we echt nooit iets winnen vind je ook nergens anders

Wilko schreef:Btw, laat leeftijd oid je er niet van weerhouden om te beginnen met ijshockey. Ik weet toevallig dat ze bij de Red Eagles een recreanten team hebben waar ook beginners terecht kunnen, puur voor de fun en ''for the love of the game''... Maarja, hoe dan ook; ijshockey neemt veel van je tijd + geld in beslag dat is een feit.
blueleafss schreef:he gewoon erop gaan echt...ben op mn 28e begonnen en nu 2,5 half jaar later heb ik er geen moment spijt van!!!![]()
Blue @ngel schreef:Waarom wordt je trouwens geen fan van Vancouver? We hadden met Naslund de beste aller tijden, hebben nu met Luongo de beste goalie ter wereld en de heerlijke gefrustreerde sfeer omdat we echt nooit iets winnen vind je ook nergens anders
Remco schreef:Vancouver? Hmmm...... Luongo ken ik dan idd wel en uiteraard ook van de Olympische Spelen, maar heb er nog niet echt een gevoel bij. Moet zeggen dat ik over het algemeen in de sport wel een zwak heb voor de eeuwige loser/underdog. Zal het eens in de gaten gaan houden

blueleafss schreef:he gewoon erop gaan echt...ben op mn 28e begonnen en nu 2,5 half jaar later heb ik er geen moment spijt van!!!![]()

blueleafss schreef:altijd loser??? leafs???![]()
hmz nu nog ff niet goed maar toekomst bied veel perspectief

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast