HAHAHAHAHA!
*maakt vast ruimte voor alle omdat-ie-een-Penguin-is-opmerkingen*
Cooke wordt NIET geschorst voor deze hit. Ik herhaal; geen enkele schorsing.
Misselijkmakende beslissingen. Hunting season has been opened, boys. Let's get 'em.

In explaining his decision, NHL senior vice president of hockey operations Colin Campbell said that the ruling was based on consistency involving similar incidents. Philadelphia's Mike Richards was not suspended for a similar hit on Florida's David Booth last October, so using that as precedent, Cooke was not suspended either.
"No one likes when a player like Marc Savard goes down the way he did. No one likes when a player like David Booth goes down the way he did. But we have to be consistent," explained Campbell.
"I know Matt Cooke is a repeat offender, he's been suspended twice in the last year. I can't suspend Matt Cooke for being a repeat offender, I have to find a reason. Right now our rules say that shoulders to head are legal.
Jules schreef: Hunting season has been opened, boys. Let's get 'em.

Wilko schreef:Ik hoop dat de spelers professioneel genoeg zijn en zich niet tot zoiets gaan verlagen, maar ik ben het wel met je eens dat de NHL hier had in moeten grijpen... het signaal dat je afgeeft als league aan zowel fans als spelers is helemaal verkeerd...

Blue @ngel schreef:Wilko schreef:Ik hoop dat de spelers professioneel genoeg zijn en zich niet tot zoiets gaan verlagen, maar ik ben het wel met je eens dat de NHL hier had in moeten grijpen... het signaal dat je afgeeft als league aan zowel fans als spelers is helemaal verkeerd...
Volgens de regels kunnen ze 'm ook helemaal niet schorsen, aangezien het geen illegale hit is. Uiteraard is het geen sterk signaal, maar de league kan toch ook moeilijk tegen z'n eigen regels ingaan?
Ik zei het al, als ze hem schorsen en Richards niet maken ze zichzelf ook belachelijk

Keer terug naar Eastern Conference
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast