PHILADELPHIA FLYERS

Atlantic, Northeast & Southeast Divisions

Moderators: Savi, Jules

Re: PHILADELPHIA FLYERS

Berichtdoor Gagne op ma 15 maart 2010, 10:54

Jules schreef:Sorry, maar we hadden de punten hard nodig. En ik hoop dat Dubinsky niet een te grote deuk in Richards ego heeft geslagen... ik weet niet waar dat vandaan kwam, normaal wordt Dubi altijd tot moes geslagen. :lol:

Wer verloren echt alles, dus ook deze mat-partij... :roll:

Gefeliciteerd overigens.
Afbeelding
Gagne

Berichtdoor Jules op ma 15 maart 2010, 13:45

Ja, thanks, maar straks halen we alsnog de playoffs niet, maar hebben we nog eens een 12de draft pick of zo. Van mij hadden ze best alle wedstrijden tot aan de playoffs mogen verliezen sinds vorige week. We kunnen toch geen potten breken dit seizoen.
Afbeelding
Jules

Berichtdoor Gagne op ma 15 maart 2010, 16:39

Gister de discussie op HF boards gevolgd.
Man, man, wat werd er afgegeven op Avery door de Flyers fans, en wat pakt ie ze terug met 2 doelpunten en het veroorzaken van een aantal pim's. Hij mocht veel van de refs en maakte hier handig gebruik van. Ik vond het ergens wel grappig... ondaks dat dit een belangrijke wedtrijd voor ons was en we de punten héél goed konden gebruiken.
Afbeelding
Gagne

Berichtdoor Jules op ma 15 maart 2010, 17:20

Avery doet echt niks verkeerd. Zijn enige schorsing was eentje voor commentaar buiten de wedstrijd om, hij is nog nooit geschorst voor acties op het ijs en ik vind hem dit jaar niet zo effectief als normaal... dat vond Tortorella ook, dus had ie vorige wedstrijd Avery als healthy scratch. Aves heeft dat goed opgepakt, hij was er boos over en heeft die woede omgezet in een topwedstrijd waarin ie zijn sterkste kanten liet zien. Hij is als ie wil best een technische speler, kan goed schaatsen en heeft een grote bek, maar... that's it. Liet dat alleen maar wat vaker zien.

Of zoals Lundqvist na de wedstrijd zei, "Sean tends to play great when he's a bit angry". 8-)
Afbeelding
Jules

Berichtdoor Jules op wo 17 maart 2010, 14:30

Ai ai ai, en nu is Leighton geblesseerd. Dit verzin je toch niet.
Afbeelding
Jules

Berichtdoor Gagne op wo 17 maart 2010, 17:53

Jules schreef:Ai ai ai, en nu is Leighton geblesseerd. Dit verzin je toch niet.

Proef ik hier medelijden Jules??? ;)

En daarbij komt ook nog eens dat de goalie van de Phantoms ook geblesseerd is geraakt... we hebben nu nog 3 goalies in ons systeem...

Wat blijft er over?... als starter Boosh... :o
En als Back up tweee jonkies in Duschene en Teslak... :o :o

Mochten we de PO halen dan wens ik de Pens en Caps fans veel plezier tegen ons... Wat zullen AO, Sidney en Malkin heerlijk slapen!

Bedankt Homer voor dit mis-management.... :x
Afbeelding
Gagne

Berichtdoor Jules op wo 17 maart 2010, 22:48

Waarom is dit mismanagement? Zoveel langdurige blessures is gewoon pech. En de Flyers missen al jaren een goeie goalie, dus waarom nu ineens het probleem bij hem leggen als het er al zo lang ligt.

En nee, dat was geen medelijden. Of ja, misschien een beetje dan.
Afbeelding
Jules

Berichtdoor Gagne op do 18 maart 2010, 03:20

Jules schreef:Waarom is dit mismanagement? Zoveel langdurige blessures is gewoon pech. En de Flyers missen al jaren een goeie goalie, dus waarom nu ineens het probleem bij hem leggen als het er al zo lang ligt.

En nee, dat was geen medelijden. Of ja, misschien een beetje dan.

Denken Dat je met Leighton en Boucher is iets kunt bereiken in de play offs is mismanagemnt.
Ze wisten al voor het verstrijken van de deadline dat Emery geblesseerd was.
Afbeelding
Gagne

Berichtdoor Jules op do 18 maart 2010, 03:30

Maar ze hebben hun 1st rounders al verspeeld in de Pronger trade en hadden dus weinig ruimte om een echt goede goalie ergens te vinden.
Afbeelding
Jules

Berichtdoor Gagne op do 18 maart 2010, 12:00

Jules schreef:Maar ze hebben hun 1st rounders al verspeeld in de Pronger trade en hadden dus weinig ruimte om een echt goede goalie ergens te vinden.

Je maakt mij niet wijs dat je geen pak hem beet Biron, Ellis of Clemmensen los had kunnen weken tegen een redelijke prijs...
Afbeelding
Gagne

VorigeVolgende

Keer terug naar Eastern Conference